EVIA MEDIA ofera publicitate neconventionala, avand ca scop principal, acela de a te convinge asupra optiunilor nelimitate de a te face cunoscut pe piata, intr-un mod neconventional. Acest tip de publicitate are capacitatea de a surprinde si de a ajunge acolo unde ceilalti competitori nu pot fi.
EVIA MEDIA vine in intimpinarea consumatorilor de publicitate interesati de servicii publicitare neconventionale, de eficientizare a costurilor si imbunatatire a managementului de proiect. Beneficiile raportate la costuri, in cazul publicitatii neconventionale, sunt mult mai mari decat in cazul oricarui alt tip de publicitate. Astfel, prin serviciile oferite de agentia noastra, masinile de taxi, lifturile si autobuzele RATB transmit mesajele publicitare intr-o maniera cat se poate de concisa unui numar nelimitat de privitori, atat outdoor cat si indoor, in mod repetitiv. Repetitia creeaza in mintea consumatorului valori si brand-uri, face mai usoare deciziile de a alege o anumita marca, de a apela la un serviciu des intalnit in viata de zi cu zi.
Cine este EVIA MEDIA ?
Partenerul tau de incredere pentru publicitatea neconventionala
Agentie de publicitate care ofera un alt mod de promovare outdoor si indoor
Ce ofera EVIA MEDIA?
Publicitatea pe care nu o poti arunca la cos, precum ziarul sau revista
Publicitatea pe care nu o poti inchide, precum TV-ul sau radioul
Cine sunt colaboratorii EVIA MEDIA?
Dezvoltand simultan mai multe servicii, agentia noastra de publicitate este in masura sa deruleze proiecte cu un grad mare de complexitate, bazandu-se pe relatia profesionala stabilita in timp, cu companii prestigioase din piata, care faciliteaza implementarea campaniilor neconventionale outdoor mobile si indoor. Fata de modalitatile clasice de expunere, publicitatea neconventionala nu agaseaza si nu deranjeaza, din contra chiar starneste interesul.
Publicitate outdoor mobila
- Prezenta ce nu poate trece neobservata;
- Grad mare de acoperire si mobilitate;
- Mesaje publicitare ce isi ating maximul de eficienta, ajungand foarte aproape de consumator;
- Publicitate iluminata ce creste impactul audientei cu 16% - în cazul casetelor luminoase pe taxi;
- Publicitatea mobila (taxi si RATB) are un "recall rate" de 97% si stimuleaza recunoasterea mesajului publicitar de 15 ori mai mult decat orice alta forma traditionala de publicitate (Sursa: Arbitron Outdoor 2001; Product Acceptance & Research);
- Mesaj publicitar "stand-alone", care vizeazã atat pietonii cat si participantii la trafic;
- Costuri (CPT - cost per thousand) scazute comparativ cu alte canale media.
Publicitate indoor
Publicitatea indoor a demonstrat ca are un impact direct asupra atitudinilor consumatorilor legate de un brand. Astfel, cercetarile efectuate, au aratat ca publicitatea indoor detine un rol semnificativ in influenta motivatiei de cumparare sau recomandare a produselor si serviciilor publicitate.
- in mod constant la nivelul ochilor;
- in mod constant in miscare;
- in mod constant in centrul de interactiune.